Post by abarinhayrin on Feb 18, 2022 7:01:03 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hole.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hole.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi monet avaimet ▞▞▞
▞▞▞ Hole.io 2022 version ▞▞▞
Huono kun on aika 😠
Kaikille täällä oleville, tämä peli ei ole edes varsinaisesti moninpeli, se on täysin ai:n ohjaama. Jos haluat todisteita tästä, aloita kierros ja laita puhelimesi lentokonetilaan, muut "pelaajat" jatkavat liikkumista ja pelaamista. Se on hakkerointihuijausohjelmisto.
Hyvä, mutta voit mennä vain tasolle 19 battle royalissa, joten jos kaikki muut pelissä ovat tasolla 19, et voi syödä toisiasi.
Rakastan tätä peliä, mutta ohjaimet ovat perseet, koska se alkaa satuttaa sormiani, kun joudun jatkuvasti raahaamaan hahmoani ympäriinsä, toivottavasti he löytävät tavan ratkaista ongelma. Olisin pelannut peliä aikaisemmin, mutta rehellisesti sanottuna pikkukuva sai minut luopumaan sen lataamisesta. se ei todellakaan edusta peliä tai kuinka hauskaa se todellisuudessa on; se antaa hyvin arkipäiväisen ja vanhentuneen tunteen. Mieheni ja muutamat muut ystäväni ajattelivat itse asiassa samalla tavalla.
Hole.io Аркады mwm
Lataa Amazing Mole Hole Tap! APK - Viimeisin Versio 1.7.0 Android-Laitteille - Amazing Mole Hole Napauta! on hauska ja haastava peli.
Hauska pieni peli, jota pilaavat uskomattoman tunkeilevat mainokset. Jopa kierroksen puolivälissä. Mistä siinä on kyse?!
liian lyhyt aika
Hole.io आर्केड गेम zpcc
Tämä on hyvä gam3, mutta jos olen iso, vika tuli esiin, enkä hallitse
Miks pitää olla siainti tiedot? Paska!
Alunperin peli on hauskaa, mutta sinulla on vain 2 minuuttia aikaa suorittaa taso ja sitten sinun on aloitettava uudelleen......tai voit katsoa mainoksia saadaksesi 30 sekuntia lisäaikaa ja aloittaa sitten alusta. Jatkuva uudelleen aloittaminen ilman todellista etenemistä pelissä käy todella tylsäksi, todella nopeasti. Peli poistettiin.
Tämä peli oli niin paljon mainoksia ja annan 3 tähden minun Reagan on niin paljon mainoksia
En ostanut mainoksia yllätys! Edelleen mainoksia. Ostin uuden puhelimen ja yritin palauttaa ostokset. Jäätyy. Mutta uuden ostaminen ilman mainosta toimii silti
VOODOOPelihalli. Kaikki. 1 600 799. Asenna. Lisää toivelistaan ... support@voodoo.io · Tietosuojakäytäntö. 4 rue Jules Lefebvre, 75009 Paris
tosi kiva mutta sais olla musiikkia
Hole.io Árkádjátékok erm
Tämä peli on erittäin hauska ja koukuttava. Se vaatii enimmäkseen strategiaa ja joskus onnea. Mielestäni tapa ansaita uusia skinejä on mielestäni hyvä, mutta jos haluat ostaa niitä, se on mielestäni hieman ylihinnoiteltu ja kallis. Mutta tämä peli on erittäin strateginen, jos se on sana!!! Annan sille 5 tähteä hauskuuden ja luovuuden takia♡ Mutta myös toinen ongelma on, että maailmoja on vain 3. Lisää vaihtoehtoja maailmoille tekisi tästä pelistä paljon hauskempaa. Mutta tämä peli on silti uskomaton, olen niin koukussa!!!
Words Of Wonders Puola - Jasna Goran Luostari Level 21 Answers, Cheats, Solutions including Challenge Words for iPhone, iPad, iPod Touch,
Vaikka peli on loistava ja kaikki, olen odottanut sen päivitystä ja monia maailmoja, kuten iPhone-versio tekee nyt aivan liian kauan. Jos päivität sen iPhoneen, voit päivittää sen Androidissa lähipäivinä, ei seuraavien kuukausien aikana. Myöskään tornado.io ei ole vielä julkaistu Androidille, ja se järkyttää minuakin. Tuo pelisi kaikkien käyttäjien saataville, ei vain iPhone-käyttäjille.
Mainoksia on niin paljon. Kun se kysyy, haluaisinko olla isompi aukko mainoksen katsomiseen ja sanon ei, se saa minut katsomaan mainoksen joka tapauksessa. Vaikka lopetan ottelun, se saa minut katsomaan mainoksen. Rakastaisin tätä peliä, jos siinä ei olisi tyhmiä mainoksia.
*EDIT* peli toimii taas hyvin, joten voin nyt antaa viisi tähteä. Oli erittäin hauska peli, mutta viime aikoina en ole pystynyt pelaamaan peliä. Se latautuu päänäyttöön asti, mutta en pääse pidemmälle, koska mikään painikkeista ei toimi pelien aloitusnäytössä. Olen poistanut ja asentanut uudelleen useita kertoja, eikä se ole auttanut ollenkaan. Hyvin pettynyt.
7-vuotias pojanpoikani rakastaa tätä peliä!
Hyvä mut ei ikäraja ja paras
Olisi kaikkien aikojen paras IO-peli, joka toi takaisin monen pelaajan (pelataan tietyn henkilön kanssa). Käytät sormeasi reiän liikuttamiseen ja nielet myös rakennuksia ja muuta tavaraa. Vietän suurimman osan ajastani puhelimella pelaten tätä peliä kiitos kun luit.
Se on kaiken kaikkiaan hyvä peli, mutta kun on puoliaika ja napsautat palataksesi peliin, se on aina lisäys ja vihaan lisäyksiä
Muuten hyvä mut yksin peliä on aika😢
Vaikka et ostaisi mainoksia, sinun on silti katsottava videoita
se on hyvä ja paras peli, jonka olen koskaan pelannut. Rakastan tämän pelin pelaamista
uusi päivitys on perseestä, vihaan sitä, vanha oli parempi ja miksi ohjaus on niin outo?!
Kuten monet mainokset, aika hidas, en pidä puoliajasta, koska se häiritsee minua. Muuten se on hyvä peli
Mainoksia, mainoksia ja harhaanjohtavia, vaikeasti suljettavia mainoksia. Ei voi pelata ilman internetyhteyttä, koska niiden on näytettävä 30 sekunnin mainoksia 30 sekunnin välein sekä ennen ja jälkeen jokaista napsautusta.
Aluksi nautin pelistä perusteellisesti, ja olin iloisesti yllättynyt, kun uusi kartta lisättiin, mutta sitten huomasin, että alkuperäinen kartta meni sitten rikki, joten näet vain ne asiat, joita voit syödä, ja muut pelaajat, mitä luulisin tapa on hyvä asia, yritin muuttaa pelin grafiikkaasetuksia, käynnistin puhelimeni uudelleen useita kertoja, mutta mikään ei näyttänyt korjaavan tilannetta, jos tämä korjataan, nostan luokitusta ja olen nähnyt monia arvosteluja, joissa mainitaan muita iPhonessa saatavilla olevia karttoja, niiden on saatava kiinni Androidiin, ja kannatan ajatusta tilasta, jonka avulla voit vain syödä kaiken, mitä on näköpiirissä.
hyvä ajanviete tikkurila-oulu junalle
Peli on hauska, mutta siinä on joitain bugeja. Suurin on se, kun katson mainoksen, että minut potkitaan pelistä. Sitten kun yritän päästä takaisin, näyttö on vain musta.
Kamalaa mainosten kanssa. En voi enää pelata täyttä 2 minuutin kierrosta rauhassa, koska as. Kun se on korjattu, pelaan uudelleen, mutta toistaiseksi olen poistamassa asennusta. Jos haluaisin katsella mainoksia, löytäisin sovelluksen, joka ainakin maksaa minulle niiden katsomisesta.
Tosi mahtava peli. Uusi kartta kivalla:d
Hole.io Arcade sui
Hauska peli mutta miksi pitää olla puoliaika??? Ja miksi niin paljon lisäyksiä Mutta tarkoitan, että se on aika hauska peli..! Mutta annan sille vain 3 tähteä, koska siinä on vain niin paljon lisäyksiä ja vihaan sitä, että siinä on puoliaika
Joten latasin pelin noin 3 viikkoa sitten. Sen jälkeen päivityksiä on tullut, mutta en nähnyt mitä ne korjasivat. Päivityksen jälkeen peli kaatui, mutta he eivät ole korjanneet sitä. Olen nyt läpäissyt pelin onnistuneesti ja jopa avannut kaikki skinit. Peli on helppo ohittaa, mutta kun olet läpäissyt kaiken, ei ole enää rivejä. Jatka ansaitset tähtiä, mutta et enää sijoittunut. Melkein sen jälkeen, kun olet läpäissyt pelin, peli ei ole enää aikasi arvoinen.
ihan sika kiva mut välil tylsä
Ihan paras peli😋😋😋
Täysin säälittävä määrä mainoksia, joten poistin sen, kuten monet muutkin oletan.
Tehkää tästä seitsemän vuotiaiden peli.
Kiva xd parasta on se ku on tosi iso ja saa vaan syötyy KAIKEN mitä löytää xd se on tosi rentouttavaa xd
Magic Tiles 3 Glasba suz
Surkee
Muista miksi poistin nyt... puoliajan ilmoitus on niin ontuva. Enkö voi pelata peliä 60 sekuntia ilman yhtä mainosta? Harmi.
Lagaa ihan sikana iha surkee
roska peli 1 fps ja 0.01 seka aikaa
Muuten hyvä mutta ois mun parempi ilman aikaa ja jos kuolee niin peli loppuu
Presonus AudioBox iOne - Thomann